Måndagen är snart slut

Sitter och fördröjer kvällen framför norska hollywoodfruar och ska snart ta mig en glass till det. :) Dagarna går i ett och vi försöker njuta fullt ut av dagarna. Snart börjar jag jobba igen, bara en månad kvar. Men jobbar bara en månad och sen är jag mammaledig igen så det känns inte så tråkigt i alla fall.

Jag var hos kiropraktorn idag och det var skönt, känns bättre just nu men inte helt bra i nacken. Men det blir nog bra på torsdag när jag ska dit igen. När jag var där så var Adrian med morfar i stadsparken och matade fåglarna och hade det skoj. :) Jag mötte upp dem och jag och Adrian gick till min mormor och hälsade på. Men blev så slut efter vart hos kirporaktorn så vi gick hem och sov. Det var skönt.

När Andreas kom hem idag åkte vi ut till tuna park där vi köpte en födesedagspresent till Stefan. Han fyller år imorgon den 26 maj. Den dagen som Adrian var beräknad på, man han fick komma 8 dagar tidigare. :) På tuna park i alla fall så vägrade Adrian att sitta i vagnen. Varför ska man sitta fast där när man kan utforska alla saker själv nu. Så det tar tid att gå i affärer med Adrian just nu.

Adrian har idag lärt sig vad kissen säger idag. Adrian säger då aaawooo med ljus röst. :)



Kommentarer
Malin

Haha, så gulligt! :-)

2010-05-24 @ 22:15:57
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Malin

Jodå, jag kikade lite på det :-) Vill inte se för mycket innan filmen bara, jag vill verkligen njuta av den! Haha, nörd som man är ;-P

2010-05-24 @ 23:11:21
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0