Knäckande

Skönt. Jag och Adrian har nu sovit nap och han sover fortfarande. Var blev helt trött i hela kroppen efter att vart hos kiropraktorn. Men så skönt det var att komma dit. Det var mina ledband mellan kotorna som inte ville som min nacke ville riktigt. Så efter lite drag, tryck och knäckande så var jag 400:- fattigare. Så är helt öm i nacken nu och det är inte helt bra känner jag. Men ska tillbaka på torsdag så hoppas att jag inte behöver gå fler gånger då. Men glad att jag gick nu istället för att dra ut på det.


Vad tycker ni om Adrians ettårskort? Dåligt med komentarer där :-)


Kommentarer
Malin

Skönt att du fick vila lite! Hoppas nu att du blir helt bra snart, aldrig kul att ha ont :-(

2010-05-24 @ 14:59:22
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Diana - Nybliven mamma ♥

Det var länge sedan! Hur har du det?? =) Kram

2010-05-24 @ 18:27:10
URL: http://dianasblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0