Ingen bra fredagsstart

Vaknade inte på helt rätt sida idag. Blir sååå trött. Adrian vaknade fört vid 5 då han fick välling och somnade om. Men så klart kunde inte jag somna om då! Sen när Adrian vaknade 6.05 så hade jag precis somnat och bad Adrian ta upp honom. Han skulle ju upp 10 min senare. Men istället ska han försöka få Adrian att somna om(?) vilket resulterar i en jätte ledsen Adrian. Så då går jag upp och tar Adrian i alla fall. Hur svårt ska det vara att bara ta upp honom och låta honom leka när Andreas gör sig i ordning, så kunde jag fått ligga och dra mig. Blir så less och hade vart kul att känna sig och se ganska pigg och fräsch så jag ska fotograferas idag. Det ska bli riktigt skoj och spännande. Det är Kristin som ska sminka och fotografera. Så nu får vi hoppas att solen stannar framme.

Hade ej tid att sitta vid datorn igår på kvällen då jag hade massor att göra. Förstår inte var mina kvällar tar vägen ibland? Men vi var i alla fall över på playdate hos Malin och Moa på dagen och det var super trevligt. Vi fick gott fika och barnen fick leka med fingerfärg i duschen.


Kladdande små barn.

Nu så tror jag att Adrian somnat om i alla fall. Jag är trött så ska lägga mig i soffan och små blunda framför vakna. Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0