Fått mitt sommarschema

Nu har jag fått mitt schema för sommaren och det ser riktigt bra ut. Riktigt härligt sommar schema och slutar 14 nästan varje dag. Sen hade jag bara en kväll på schemat så det är ett toppen schema känner jag. Får även vara på HVO bellman under hel den tiden så det känns riktigt roligt. Så nu ser jag fram emot att jobba lite mer när jag ser hur det ser ut. Ska bli skönt att tjäna lite pengar igen.

Men det som är lite irriterande är att min chef missat att jag ska ha semester från 1/8-15/8. Men jag hoppas att det gåt att lösa. Sen så har jag öven sagt att jag måste ha semester den 27/7-28/7 då vi bokat kryssning. Så det måste ju bara gå att lösa. Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0