En dag full med planer

Solen skiner och hela familjen är hemma. Andreas är ledig fram till söndag nu så det gillar vi. Idag har vi endel inplanerat men jag hoppas att vi senare ska kunna njuta av solen.

Adrian sover nu och jag har precis duschat. Jag ska till kiropraktorn klockan 11.30 och förhoppningsvis är deet sista besöket. Men jag känner att det behövs ett besök till. När jag vart där kommer mina killar och möter upp mig på stan. Vi ska då gå och skaffa pass åt Adrian. Tänk hans första pass, spännande och se hur det blir. Jag blir alltid jätte misslyckad på passfoto. Sen blir det en runda på stan då jag vill ha en jeanskjol och så måste jag köpa en nya maskara. Råkade köpa en blå maskara?! Tokigt, så en ny svart ska få följa med mig hem.

Efter stan ska vi åka och köpa blommor till balkongen och få i ordning lite där. Tänkte även plantera lite kryddor att ha där ute. Sen efter det hoppas vi att få njuta av solen i någon härlig park eller så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0