Chips premiär och bilder från dagen

Vi har haft oss en riktigt härlig dag hemma hos Adrians älskade farmor, bonus farfar och farbror. Tog oss en promenad med Adrian i pulkan. Var riktigt härligt och man ville inte lämna solens värmande strålar. Sen kollade vi på travet och hoppades på storvinst men med min och Andreas tur så blev det ingen. Men har man tur i kärlek så kan man inte be om att ha tur i även spel. :)

Jag är helt slut efter dagen, blir så när man har en son med MASSA energi. Det går i ett dagarna igenom. Men det är härligt i alla fall :) Nu är melodifestivalen slut och jag ska bädda ner mig i sängen med någon mysig film att somna till. Tröttis som man är :)

 
Härlig solpromenad ute i Torshälla
 

 

 


Det här är Adrians favorit plats här hemma just nu. Älskar att stå och riva ner alla böcker och leksaker som finns i hyllan.

Jag vet inte hur många gånger om dagen som Adrian ger mig en mindra hjärtattack. Han ställer sig upp överallt. Han går mellan soffbord och soffa och längs byrån på hans rum. Han släpper taget och står själv i ett par sekunder innan han tar tag och stöd igen. När han står mot tex soffan och vill någon stans sen så räcker han ut handen så man ska ta den och gå med honom. :) I början när han började ställa sig upp så ramlade han några gånger om dagen, men nu har han lärt sig att sätta sig om han tappar balansen. Så inte alls lika många tårar att trösta, övning ger färdighet. Men jag blir så stolt och imponerad över hur duktig han är och så snabbt allting går just nu. Tänk att han snart blir 10 månader min prins. :)


Kanske ska berätta att Adrian hade chips premiär idag! haha. Hade en skål med chips i soffan som vi glömde ta bort på morgonen. Andreas gick och satte kaffe och jag höll på att klä på mig under den tiden var Adrian ensam i vardagsrummet. Efter en liten stund blev det mycket tyst och då vet man att han har någe hyss för sig ;) Vi går in i vardagsrummet och hittar Adrian vid soffan och står och pular munnen full med chips. Haha, skit gott tyckte han. Han förstod att han inte fick äta tror jag då han moffat hela munnen full med chips. Så det var en hel del chips att plocka ur den där lilla munnen. Haha, ganska kul var det. Men nu får han vänta ett par år med chips skulle jag tro.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0