Onsdag kväll

Ligger helt utslagen i soffan just nu, trött och ont i huvudet. Skönt att dagen snart är slut. Vi var iväg på mammaträff hos Kristin och det var trevligt som vanligt. Men Adrian blev så ruskigt trött och gnällig, men han somnade snabbt på vägen hem. Sen efter den sovstunden så blev han sitt pigga och glada jag igen.

Han är så duktig här hemma och jag häpnas flera gången om dagen över allt nytt han lärt sig och lär sig. På kvällen här hemma har han flera gången släppt taget om soffbordet(tillexempel) och stått utan stöd en liten stund. Det går så snabbt allting just nu. Det är så häftigt.

Andreas sitter nu och spelar ps3, vi lånade det av Mikaela och Pontus nu när de är iväg och Andreas är överlycklig. Suck säger jag. haha. Om ni vill bli lite avunsjuka så kan ni följa deras resa på Mikaelas blogg här. :) Längtar så till i sommar då vi reser till Kroatien, älskar att resa och ser så fram emot att få visa Adrian världen.




Vår fina stjärna idag :)

Imorgon ska jag och Adrian hem till Veronica och lilla Emil. Kommer bli toppen mys. :)


Kommentarer
Malin

Lilla charmtrollet! :)

2010-03-03 @ 23:05:44
URL: http://chainsawy.blogg.se/
jesssica

Vilken glad sötnos!

2010-03-08 @ 13:04:04
URL: http://jlethin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0