Ljuva tisdag

Jag och Adrian kom hem för en liten stund sen efter en härlig promenad i solen. Nu ligger han i sängen och ska sova och jag håller på med lite mat till honom. Vi båda vaknade när Andreas gick upp men så fort Andreas åkte till skolan somnade vi om till 8.10. Härligt.

Efter lunch får vi se om vi kanske tar oss ut på en promenad till, det är lite halt uten MEN så jag njuter av solen. Så smiket fick stanna i lådan så ansiktet kanske tar åt sig lite sol idag.

Vet ni även vad jag såg på vår promenad, jo en fjärlig. Trodde inte mina ögon när jag såg den, stannade upp och bara tittade på den. Våren kanske inte är så långt borta?

Nej nu ska jag fortsätta med hans mat, det blir potatismos, frikadeller, sås och grönnsaker.



Kommentarer
Malin

Vad duktig han är som äter din mat! Jag håller på att vänja Moa mer och mer vid vår mat, men det verkar ta tid!

2010-03-09 @ 12:47:24
URL: http://anglavrar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0