Ljuva lördag

Då har jag och Adrian precis gått upp. Han vaknade vid 6 för välling och sen så låg han i sin säng och drog sig och pratade med nallarna. Så i en timma låg han och drog sig, underbart för en trött mamma. :)

Nu står han här vid soffan vid mig och försöker komma åt datorn, men det kan och får han ej! Då blir man jätte arg, haha temprament har han i alla fall. Idag skiner solen och vi ska ta oss första promenaden i år ut till min mamma. Hoppas att vägen dit ut är bra.

Ikväll sen kommer Pirre och Maria hit och då blir det slagermys! Härligt. Vem tror ni vinner ikväll? Själv håller jag på Salem alFakir. Älskar hans röst och låten gillar jag också.


Kommentarer
Malin

Tack för peppningen :) Det känns som att det kommer gå bra det här, hoppas hon vänjer sig snabbt ;)



Jag hoppas också på Salem Al Fakir! Älskar hans låt, refrängen är så fin!



Ha en mysig dag :)

2010-03-13 @ 10:58:26
URL: http://anglavra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0