Hej hej till den nya fasen!

Nu sover Adrian och vi ser på halv åtta hos mig, favoriten i veckorna. Vi har hållt oss inne idag likt många andra skulle jag tro. Riktigt snö och rusk väder. Tror nu att Adrian kommit in i den nya fasen. Han har vart ganska gnällig under dagen, men inte om han fått vara i famnen eller om jag suttit på golvet med honom. Nej då har man vart så go och glad. :) Tur är ju det måste jag säga.

Han har även som sagt gjort en massa försök till att krypa men det kopplar inte rikigt med benen. Sen har han börjat försöka gå längst möblerna här hemma. Så han har gått runt vardagsrumms bordet lite och från bordet till soffan. Det har gått bra och han har bara ramlat en gång. Men jag är lite nojig av mig och försöker vara med varje gång och hjälper honom. Men måste nog börja låta honom utforska och träna själv för tror att jag stör honom. För han vet att när han ser mig så sträcker han bara ut armen så kan han hålla i mig för stöd.

Imorgon är Andreas hemma med oss, eller nu är han hemma med oss tills på tisdag. Då han har i uppgift att leta praktikplats nu. Skönt att ha honom hemma några dagar nu när Adrian är lite pluttig.

Nej nu fortsätta se på tv och njuta kvällen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0