Härliga onsdag

Vilken bra dag vi haft idag. Alla underbara mammor och barn kom hit och några pappor också för den delen. Vår mammaträff har blivit mer en liten familje träff nu för tiden. Blev en bättre träff den här veckan nu alla barn var på bra humör. :) Vi fikade kladdkaka och barnen rån. 

När alla gått hem dröjde det inte länge innan Andreas kom hem. Sen dess har Adrian badat och vi har ätit goood mat. Adrian åt lax med någon cremé fraich, dill o citronsås. Till det potatismos, ärtor och majs. Det tyckte han var riktigt mumsigt. Vi åt potatisklyftor, fläskfilé och sås det var mumsigt det med. :)

Nu njuter vi kvällen i soffan till halv åtta hos mig och efter det ska jag pyssla lite med fotoalbumet. Var för länge sen nu.



Kommentarer
Nadja

Vilken snygg rygg jag har! hihi

2010-03-10 @ 20:40:23
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Kristin

Man blir ju inte annat än avis, jäkla magsjuka, hela min familj lgger tydligen och vi hälsade på dom i helgen så jag vill inte chansa...

2010-03-10 @ 21:54:17
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0