Härliga onsdag

Adrian sover och jag sitter i soffan och väntar på Andreas. Han är iväg och tränar och när han kommer hem ska vi äta. Jag och Adrian har haft en toppen dag. Han sov till 9.30 och sen vid lunch träffade vi Nadja och Angelina. Vi gick en promenad och runt på stan. Vi besökte även parken så de små fick gunga också. Sen kom de hem till oss. Vi och barnen fikade fruktsallad. Min nya favorit tror jag, toppen gott och bra då Adrian får äta också då. Mums säger han också.

Sen när Andreas kom hem åkte vi och storhandlade, skönt att ha de klart. Adrian tycker att det är såå kul att sitta i kundvagnen och titta på allt och alla. Han skrattar och pratar massor, sötnöt. Sen när vi kom hem blev det middag för Adrian, bad och massa bus. Han är såå kittlig den där killen. Som sagt så sover han nu gott och vi får hoppas han sover länga imorgon också.

Imorgon ska jag och Adrian sova hemma hos mamma. Det ser vi fram emot. Sen blir det att boa in Adrian lite där och så mamma får vara med om hans kvällsrutiner. För nästa helg ska Adrian sova där utan mig eller Andreas. Ja han ska sova borta själv för första gången. Ska bli riktigt spännande och tror att jag kommer sakna ihjäl mig men kommer nog vara en kul kväll i alla fall. :)



Kommentarer
Kristin - En mammas fotoblogg

Haha vad söt HAN är men vi kankse inte var så speciellt söta där ;)



Är med och tävlar om veckans blogg av någon anledning, rösta gärna på mig!

2010-03-31 @ 21:05:09
URL: http://mouziee.blogg.se/
Malin

Hihi, lika söt som alltid :-)

2010-03-31 @ 22:39:09
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0