God morgon söndag & SOMMARtid

Någonting uppiggande med att gå upp den här morgon är att veta att det nu är sommartid. Något som får en att koma ihåg att det kommer en vår och sommar även om den är en bit bort. Men det har regnat hela natten och igår kväll när vi la oss så åskade det. Helt galet.

Jag och Adrian gick upp för en liten stund sen, gäsp. Han jagar Max just nu och jag slöar i soffan. Idag har vi inte många planer. Får se om vi ska häla på mamma eller pappa kanske då Andreas ska plugga lite.

Idag börjar även mitt NYA liv. Sommaren närmar sig och jag har några kilo jag kan tänka mig bli av med innan sommaren. Andreas har följt ett kostschema i en vecka nu och jag tänker ge det en chans. Spännande. Men blir ju lättare om vi båda gör det. Sen ska jag även börja träna nästa vecka.  Så nu jäklar laddar vi inför beach 2010!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0