God morgon ny vecka

Vi är små jobbiga piggeliner här hemma nu på morgonen. Jag vaknade när Andreas klocka rinde och sen vaknade Adrian 20 min senare. Sen  fick han dricka vällingen i sängen och så har vi legat och dragit oss till nu. Skönt, somnade skapligt igår så jag känner migg pigg nu tidigt på morgonen. Sen har inte Adrian vaknat för mat vid 4-5 så det är också skönt.

Vi njuter nu morgonen i soffan, Adrian inspekterar min hårborsta och tvdosan. Vissa saker kan vara riktigt spännande!

Idag håller vi oss hemma då det är riktigt ruskväder ute. Min pappa kommer över en sväng och hälsar på innan han åker till Ungern en vecka. Men är skönt att bara ha hemmarslappar dagar ibland. :)

Nej nu fortsätta morgonmyset här hemma



Kommentarer
Nadja

Det är skönt när man får ligga och dra sig, jag fick göra de i soffan imorse! Från 07-08,45 utan att Angelina klagade, hon lekte för sig själv..it´s a hallelujah moment! =)

2010-03-01 @ 09:42:23
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0