Fredagsmys hela dagen

Idag är det fredag och det gillar vi så klart. Adrian sov 30 min längre idag så vet inte riktigt om det fungerar med olja i vällingen. Men får ge det ett par dagar och samma ska så somnade han strax innan åtta igår så får även ge det några dagar innan man kanske ser resultat.

Jag har hunnit sminka mig på morgonen och nu ser vi på vakna, Adrian dansar till Ladgy Gaga. :) Vi ska iväg tidigt idag för att möta upp Nadja och Angelina och se på sista förskolealternativet. Efter det så blir det lunch på stan tillsammans med dem, det ser vi fram emot.

Annars är dagen oplanerad men fredagsmys hela dagen är planen i alla fall :)


Igår var vi nere på stan en sväng och kom hem med en väska som vi funderar på att ha som skötväska. Men ska fundera lite på om vi ska ha den eller inte. Jag tycker väskan är riktigt snygg men varför vi tvekar på att behålla den är att vi inte riktigt vet hur vi ska får den hänga bra på styret. Finns ju klipps att köpa och hänga väskan i men de kommer gå då banden är för breda. Det går att den hänger löst på styret men då får den häna högst uppe för annars glider den ner. Men det går ju. Ska bara fundera och känna lite så får vi se om vi behåller den eller inte.



Sen kom jag även hem med ett par nya söta byxor till Adrian som kommer bli jätte fina i vår/sommar.


Från HM

Nej nu blir det frukost! Ha en härlig fredag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0