Familje dag och bli nekad på systemet

Vi har heft oss en mysig dag med familjen. Först var vi ute hos min pappa och hälsade på och efter det åkte vi till Andreas pappa. Så Adrian har haft fullt upp med att charma alla. Han var så himla trött ikväll och somnade med vällingflaslan i munnen och han fick ligga och mys i min famn en liten stund så jag kunde pussa på honom. :)

Imorgon ska vi besöka ett annat av de dagis som vi funderar på. Tror att det här kan vara riktigt bra så ska bli kul att komma dit och titta. Efter det ska jag till polisen och skaffa ett nytt id-kort då mitt har gått ut. Var så fånigt för i fredags skulle jag köpa en flaska vin. Men tjurgubben som satt i kassan vägrade sälja den till mig då mitt legg gått ut. Min vän Jacque som var med fick inte heller köpa den då hon i så fall skulle köpa ut åt mig. Jag skulle lixpm ha en flaska vin, man ser att det är jag på mitt legg och jag hade min son med mig. Tråkigt att man ska bli "straffad" när han i kassan bara var tjuig och hade en dålig dag typ. Men men så imorgon blir det att fixa ett nytt.

Nej nu ska jag se på blåsningen



Kommentarer
Nadja

Jobbiga expedit!!



Ska vi mötas utanför några minuter innan?

2010-03-07 @ 21:05:33
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Nadja

Såg att Du skrivit i min blogg nu :-) vi ses utanför typ 20-25 över 09? Trevligt att båda dina A's följer med hihi

2010-03-07 @ 21:24:26
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0