Dagis besök och premiär på badhuset :)

Adrian sover i vagnen just nu och vi tar oss och njuter av en lugn stund. Vi har haft fullt upp hela dagen. Imorse gick vi till dagis nr2 för besök och titt. Mötte upp Nadja och Angelina också. Tyckte dock inte alls om det här dagiset lika mycket. Tråkiga lokaler och det var grått och stelt kändes det som där inne. Uteplatsen var mycket bättre än jag trodde så det var ju positivt. Personalen var trevlig men var mycket äldre som jobbade där fick jag för mig? Så det här kommer nog inte bli vårat förstahandsval, men vi har ett dagis kvar att besöka nu.

Sen så har vi även vart iväg till badhuset för första gången med Adrian, men det var absolut inte den sesta gången. :) Var toppen mysigt. Men ibörjan tyckte han att det var läskigt, famför allt där inne när man skulle duscha innan. Sen höll vi oss i den varma lilla barnbasängen. Det tyckte Adrian var jätte myisgt och spännande att se på alla de andra barnen som lekte. Men även att stå mot tex madrasserna som flyter runt, där stod han hur länge som helst och bara plaskade och slog mot dem och så klart charmade halva badhuset :) Jätte mysigt var det och satt i den där poolen i nästan 1,30 timme. Så fler besök dit kommer det absolut att bli :)

Sen idag så ska det även kommer en och kolla på vår vagn. Så håller tummarna för att de tar den, men lite tokigt då vi inte hittat någon ny vagn. Men in på blocket och spana nu ska jag.

Bilder från badhuset kommer ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0