Trött efter en dag hos mamma

Nu ligger Adrian i sängen för natten, men hör hur han ligger och småpratar med sig själv och sina djur. Ibland undrar man vad han säger då han har så mycket att berätta.

Vi promenerade ut till min mamma tillsammans med min mormor efter lunch. Blev där och spelade fia, tennis och åt korv med bröd. Mysigt som vanligt där ute. Solen tittade även fram så passade på att vara ute. Jag och Emma tog en promenad med Adrian runt området så han somnade och sen sov han ute på tomten. Skönt för honom.

Andreas kom sen och hämtade Adrian. Mamma, jag och Emma åkte då ut till underbara hem där mamma beställde två fina fotöljer. Jag hittade dock inget. När jag kom hem hade killarna lagat man och vart dukitga. :)

Nu är jag trött som vanligt men funderar på att ta mig ett bad och komma till ro. Sen blir det nog en tidig kväll för mig här hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0