Tisdag och febern fortsätter.

Febern sitter i hos Adria och han ligger nu sängen och sover/vilar. Tror att han somnade. Han var så trött och gick med tummen i munnen och gosade med örat med andra handen, så gickhan in i sitt rum så förstod att han ville sova då. Pluttis. Han har vart så go här på morgonen och vi har tittat på the voice och lekt med hans "hink" där man ska passa i olika "klossar" i hålen. Men han tycker det är roligast att bara ta i och ur klossarna. Han är ganska pigg och glad fast ha har feber. Inge gnällig och ledsen i alla fall bara lite tröttare.

Han vaknade strax innan 22 igår och var jätte ledsen. Då fick han alvedon och sen ligga vid mig i sänge och mysa en stund. Sen la vi honom i sin säng och han somnade och sov hela natten. Får se hur han mår efter lunch idag, jag känner att jag vill ut en liten sväng. Blir tokig av att bara vara inne. Så får hoppas på att han mår bättre då. Som sagt han är ju inte sjuk bara feber på grund av kindtänder som jag tror.

Hoppas ni andra är ute och njuter av solen i alla fall.


Kommentarer
Nadja

Se bara till att han inte har feber, alternativt låt han sitta i vagnen och vara ute och gå.



Vi ska oxå ut en sväng efter lunch, måste ut! Imorgon ska de vara sunkväder så man får passa på idag känns det som.. Måste bara ringa noak och be om vår vagn som ligger i bilen haha

2010-06-08 @ 09:45:20
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0