T R Ö T T

Jag är super trött som vanligt här hemma. Förstår inte att jag är så trött varje kväll. Lite små tråkigt.

Idag har vi haft en bra dag med Veronica och Emil. Blev fika och tur till parken då Adrian fick leka av sig. Sen har vi bara vart hemma och busat hela dagen.

Nu ligger Adrian i sängen för att sova men även ikväll låter han inte super pigg på den idéen.

Nu tänkte jag spendera resten av kvällen i soffan och gotta mig med lite blåbär och hallonpaj som jag gjorde tidigare idag. Mums. :)

Imorgon kväll ser jag fram emot mycket. Ska bli så himla skoj med en liten tjejkväll imorgon. Hoppas solen skiner så man kan sitta på någon uteservering.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0