Strax till jobbet...

Har vart ute hos mamma och njutit av solen sen imorse. Andreas och Adrian kom ut dit sen vid 11 för att också leka lite ut. Nu är jag hemma för att hämta matlåda och byta om inför jobbet. Andreas och Adrian åkte vidare för att sola och bada. Mitt lilla hjärta började gråta i bilen när jag pussade honom hej då. Då gör mitt mamma hjärta ont. Men vet att de där två killarna kommer ha massa med skoj idag. :)

Jag ska strax röra mig iväg då till jobbet för en intro kväll. Första gången jag jobbar på 1 år och 4 månader. Har inte längtat tillbaka en enda dag kan jag säga, och jag kommer nog sakna mitt hjärta ikväll. Får smyga in och pussa på honom när jag kommer hem sen. :) Men som sagt säger det igen för att lugna mig. Bara intro idag, sen på måndag börjar jag "sommarjobba". Sen från 8 aug är jag hemma till 1 oktober. Så bara en mjukstart nu.

Nej lika bra att börja röra på sig istället för att sitta här och tycka synd om mig själv. En bra sak med mitt jobb är att man är mycket ute och hinner njuta lite av solen då också. :)



Kommentarer
Malin

Det kommer gå så bra så! :-) Själv måste jag börja jobba i aug eftersom fk räknat fel på våra dagar. Då blir man sjukt irriterad! Hoppas det gick bra på introt! Kram

2010-06-22 @ 21:55:09
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0