Skolavslutning

Kvällen blev inte som planerat men så bra den blev i alla fall. Åkte till torshälla och grattade av(eller hur man ska säga) Andreas bror som gick ut nian. Vi stannade sen kvar där och åt god middag, spicy hot! Så nu är vi hemma igen och Adrian la sig för en stund sen och jag sitter är och är mätt.

Riktigt trött är jag också och ska nu hoppa in i duschen. Hoppas jag piggnar till lite efter det så man orkar läsa några sidor. Läser en så ruskigt bra bok just nu. :)

Imorgon är det fredag och då blir det familjemys hela helgen. Ska även ner och se på alla glada studenter på lördag. Kanske ska leta upp lite kort från min student och visa här. :) Jaja nu ska vi inte lova för mycket.

Duschen var det nu ja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0