Precious

Har precis kollat på filmen Precious, vilken film. Blev helt tagen och mitt hjärta gjorde ont. Men så bra den var. Se den tycker jag!

När jag tittat klart på filmen var jag tvungen att gå in och se på mitt lilla hjärta som sover gott i sin säng. Han är så fin och vill han allt gott i livet. Är så lycklig och stolt över min familj och vi lever på kärlek här hemma. Har så svårt att ta in att just vi fått den lilla underbara kille som vi har. Han gör oss så otroligt lyckliga. Han har blivit så stor och fin. Tänk att man kan vara så stolt. Älskar honom över ALLT annat.

Tillsammans är vi oslagbara -Jacqueline-Andreas-Adrian- KÄRLEK


Kommentarer
Anonym

Ni är så himla fina tillsammans, lilla familjen :) All kärlek åt er!

2010-06-13 @ 09:38:12
URL: http://mikaelakatarinadegnell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0