Njutit sol

Nu har jag och Adrian kommit hem för en stund sen och han ligger och sove. Gick ut till mamma så vi var där vid 10 och sen har vi vart där ute hela dagen. Riktigt skönt att kunna njuta av solen.

Jag som hade tänkt att ändra Adrian sovstunder till bara en gång om dagen. Men han sov bara 30 min ute så var lika bra att han får sova en stund nu också.

Ute hos mamma skrapade han upp sitt knä lite så nu har han sitt första plåster. Men det var så lite men blödig som jag är tänkte jag att det är lika bra med plåster ;) haha.

Nu ska jag skölja av ansiktet lite så man blir lite piggare. Sen blir det att göra sig i ordning för kvällen lite senare. Så kul att få göra sig lite fin :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0