Mitt lilla feberhjärta sover

Mitt lilla feberhjärta somnade strax innan 19. Han var så trött och pluttig så var bara elakt att hålla honom vaken. Gör ont i mitt hjärta när han inte mår helt bra, han blev lite tagen av febern på kvällen. Först under dagen var han som vanligt bara att han ville komma upp i famnen lite mer. Ha kunde även ligge bervid mig i soffan och se på tv i lugn och ro, det brukar bara gå en liten stund annars. Men sen på kvällen blev han ledsen. Men vi hoppas på att vakna upp till en feberfri dag imorgon.

Mikaela kom över nu ikväll och åt tacos med oss. Kollade även på ett program på 4an om semaesiska tvillingar som de delade på. Fy så blödig jag blivit sen jag fått Adrian! Men allting slutade gott för de söta små flickorna. Så glad att man fått en frisk(förutom feberkille ikväll) och lycklig kille.

Nu ska jag hoppa in i duschen se blir det att bädda ner sig i sängen och se på tv. Är så otroligt trött idag fast jag fick lite sovmorgon. Kan vara för att man knappt vart ute idag.

Jaja som sagt hoppas på en feberfri kille imorgon.


Kommentarer
faster mikaela

Tack för igår :) Det var väldigt mysigt o ett extra plus för tacosen ;) hoppas Adde mår bättre idag! Ut o leka i det fina vädret :)kramar

2010-06-08 @ 06:16:16
URL: http://mikaelakatarinadegnell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0