Tröttis Adrian

Igår sov Adrian till 10.50 och idag till 9. Riktigt skönt att han ger oss sovmorgon. :) Vi har ätit frukost och Adrian röjer omkring här hemma nu. Får se om vi går ut en sväng till parken och leker lite innan det sen är lunch dax för Adrian.

Igår var vi på malma marknad men fanns inte mycket att se där. Eller det var mycket men samma saker överallt. Men en sockervadd och langos fick jag i mig i alla fall. Sen åkte vi en tur till lager 157 men jag hittade heller ingenting där. Men Andreas och hans bror fyndade lite i alla fall.

 



Kommentarer
denice

mina föräldrar och Hampus var också på marknaden :)

2010-07-31 @ 11:56:40
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0