Shopping

Till Adrians som vanligt. Idag kom jag på varför jag aldrig tycker att jag har några kläder att ta på mig. Jo för att jag bara handlar till Adrian. Kan gå ner på stan för att köpa någont till mig själv, men istället kommer jag bara hem med en massa till honom. Men han är så värd allt han får och han klär så bra i allt. :)

Köpte idag två tröjor till hösten från hm. Den ljustblåa på bilden nedan och sen en liknande i grå fast med knappar. Jätte fina och prisvärda. 49.50:-/styck. Köpte storlek 86 då jag som sagt tänkte till hösten. Men oj så långa de var.

Har inte någon riktig uppfattning om vad han kommer ha för storleck i höst men det kommer nog bli bra. Bara jag som inte tycker att han växer längre. ;) Nu har han storlek 80 så 86 kommer som sagt att passa i höst/vinter. :)


Bild från HM.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0