Min dag idag

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag. :) Älsklingarna mina kom och uppvaktade mig med frukost på sängen och fina presenter. Dels så fick jag en systemkamera som jag så länge önskat. Tack mina älskade ni är underbara♥


Adrian har fått stå ut med vårt fotograferande här hemma nu på morgonen. Och nu sover han helt slut efter att behöva spexa inför kameran. ;)

Tycker det blir jätte bra bilder med kameran. Det är en enkel model som passar oss och en bra start att lära sig med den.

Jag är super super glad och kunde aldrig gissat att jag skulle få en ny kamera. Mina underbara killar är för snälla mot mig. Älskar er.

Nu ska jag hoppa in i duschen och senare idag kommer familjen hit på lite kalas. Vädret är inte på topp idag men härligt med en mysa inne dag med de som jag håller kärast.


Kommentarer
Malin

GRATTIS fina vännen! Hoppas dagen blir precis som du vill! Kramar från oss!

2010-07-25 @ 13:18:14
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Emeli

Grattis på födelsedagen! :)

2010-07-26 @ 11:26:36
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0