Effetktiv mysmorgon

Jag och Adrian gick upp vid 7.30 idag tror jag. Vi hoppasde in i duschen och oj så skoj det är att ta duschmunstycket och spruta vatten på mamma! Sen har vi mest myst och tagit det lungt. Kollat på ett avsnitt av Rorri racerbil, första gången som Adrian satt i min famn och såg på ett helt avsnitt. Han är inte alls speciellt intresserad av tvn annars.

Sen har vi även hunnit med att rensa skafferit, kollat upp recept inför imorgon, diskat och tvättat. Nu äter Adrian lunch och sen blir det sängen för honom. Jag ska nog vila en stund nu då jag känner att orken gick ur mig. Sen blir det att göra sig i ordning och åka och handla.

Ikväll sen kommer en vän över och dricker vin. Ska bli mycket trevligt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0