Välling time nu?

Adrian vaknade för en liten stund sen och var ledsen. Efter ett tag tog jag upp honom och han fick välling och åt upp hela flaskan?! Som vanligt på kvällar/nätterna så blev han ledsen när vällingen tog slut. Så la upp honom på bröstet och stoppade in hans tumma i munen och han somnade om på en gång. De senaste dagarna har han börjat att använda tummen igen, är inte så över nöjd men ändå skönt att han kunde lugna sig då och somna. Men vill inte gärna att han ska bli ett tummbarn, men vi får se hur det blir med det..

Blir spännande och se hur han sover inatt nu. Han brukar äta vil 19.15 och sen sova till 5. Men nu åt han vid 19.15 och 22, så får se när han ska äta nästa gång.

Nej nu ska jag bädda ner mig brevid älsking som har snott MIN tv i sovrummet. haha, eller jag har fått för mig att det är min tv. :P Hur ska jag nu lyckas somna utan sex and the city?? Jaja, det går nog till slut tröttmamma som man är.

God natt


Kommentarer
Denice- Hampus mamma

han kanske växte en mm extra :P?

jeansen finns på lager 157 ;)

2010-01-27 @ 23:23:01
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0