Tisdag

Adrian busar omkring här hemma och låter för fullt. Vi har precis ätit middag och om en timma är det dax för Adrian att sova. Vi har haft oss en bra dag. Åkte runt på rusta och k-rauta med Adrians farmor och sen blev det lite bus hemma hos henne för Adrian.

Sen har vi lagat mat badat och busat, det är så dagarna oftast ser ut för oss nu för tiden. Jag var även inne hos tatueraren så nu har jag lite jag ska fundera på innan jag genomför det. Men fint kommer det nog bli tror jag.

Jag har även brytit tån(ta det med en nypa salt). Slog i den i dörrkanten och nu är det svullen, gör ont och jag kan inte röra på den som jag brukar. Snyft, men det blir nog bra. Man måste ju få tycka lite synd om sig själv ibland. :)


Mina fina killar


Kommentarer
Malin

Aaaajj, stackars lilla tå! Det gör ju hemskt ont att slå i! :(



Spännande med tatueringen! Ska du göra den på Blue Lotus?



Ja, de känns verkligen som små barn nu. De förstår så mycket redan. Kloka små barn, hihi :)

2010-01-26 @ 19:28:39
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Farmor

Tack för hjälpen.

2010-01-27 @ 11:01:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0