Söndag

Vi har haft en mysig kväll här hemma med god mat och filmen knowing som inte var någon höjdare. Men men, Nu ser jag på kalenderflickorna, lite rolig film.

Idag tog vi oss en liten promenad hem till Mia, det är konstigt att vi aldrig vart hemma hos henne förut. Hon och pappa har ju vart tillsammans länge nu. Men nu blev det av i alla fall och hon hade en super fin och mysig lägenhet. Vi bokade då även in att hon ska fixa mitt hår på onsdag. Längtar. Känner mig just nu så trött på hela mig själv och behöver lite förändring. Så klippning och färgning är en bra start i alla fall.

Tror att Adrian börjar komma in i en ny utvecklingsfas, han börjar få mer och mer seperationsångest. Idag har han inte vart nöjd långa stunder när han liggegat på golvet själv. Ålar efter och gnäller på en gång och vill upp i famnen. Så nu är det nog dax att läsa vidare i boken om den nya fasen som kommer nu så man har lite koll.

Nej nu ska jag sminka av mi goch förbereda mig för kvällen.


Kommentarer
Malin

Så härligt med hårfix! En klippning skulle inte sitta helt fel här heller, galet slitna toppar!



Välkommen in i separationsångestens värld.. Den är mindre kul kan jag lova..

2010-01-24 @ 23:21:01
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0