Mitt busfrö!

Tror Adrian testar mitt tålamod nu på morgonen, han är en riktig liten vilde som gör ALLT som han inte får. Han vet att han inte får men ska ändå göra och slutar absolut inte om jag säger NEJ eller AJAJ. Jäkla unge! Haha. För en stund sen när jag tittade bort så på 2 sek hade han hunnit in i sovrummet där Andreas ligger och sover, det är ju super svart där inne men Adrian krålade in i alla fall. Sen stänge han dörren efter sig så han låg där inne i mörkret. Men nöjd var han och tyckte nog han var jätte busig för han smilade som tusan när jag hämtade honom.

Det är en riktig liten busunge vi fått. haha


Men är det något som Adrian kan så är det att vara ett riktigt litet charmtroll så man inte kan vara sur på han. ;)


Kommentarer
Denice- Hampus mamma

hahaha söt :)



Du, jag är likadan, det ska vara knappar. Mest sambon som är tekniknörd ;)

Men w995? Den är bra!

2010-01-05 @ 09:16:03
URL: http://deniicen.blogg.se/
Karolina

Jaa min samsung var också sjukt tålig haha! =) Men jag är som du och vill iaf ha sony ericsson, vet inte varför men man har fastnat för dom helt enkelt =) Sen var min aino väldigt seg också och hängde sig lite då och då . Hoppas jag inte drar ner den nu, om de var den du ville ha, finns säkert prima exemplar också men kan ju vara bra att veta =) kram!

2010-01-05 @ 09:58:08
Malin

Haha, vilket busfrö!



Moa har lite svårt för 8-månadersmaten =/ Hon ryser GALET av alla bitar, och det sitter i även efter att hon ätit. Som att hon blir äcklad. Provade ge henne smörgåsbit i morse, men hon bara ryser och ser äcklad ut. Haha.

2010-01-05 @ 12:52:24
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0