Fredagsmys för mig själv

Jag och Andreas kommer vara ett riktigt romantiskt par ikväll. Han är och hyr film till sig en rysare. Jag vill absolut inte se någon rysare och var inte på något filmhumör så jag myser in mig i sovrummet. Det blir let´s dance, godis och cola. haha, visst är vi då ett mysigt par?

Vi har haft oss en mysig dag, vi gick ner på stan en liten sväng. Efter det åkte vi till min mamma+familj och där åt vi mat åkte pulka och hade det mysigt. Var riktigt roligt med pulka, inte för att jag hade kläder för det men det gick i alla fall man blev ju varm när man gick upp för backen. Vi kom en för en liten stund sen och Adrian har precis somnat. Han vart så glad hela tiden där ute och tycker det är så kul att leka med mormor och moster. :)

Bilder från dagen kanske jag bjuder på imorgon. Nu måste jag förbereda inför min myskväll, ska nog tänka lite mysiga doftljus oxå. :)

Hoppas ni haft en bra dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0