En oplanerad dag som blev super lyckad :)

Då har Adrians farmor, bonusfarfar och farbror åkt hem för en stund sen. De kom över på middag vilket var super trevligt och Adrian tyckte det var toppen. :) Han tvär somnade efter vällingen vid 19.20. Vi har haft en super bra dag, så härligt när oplanerade dagar bara blir sådär super bra. :)

Vi gick ner på stan en sväng med Mailn och Moa där hon efter mycket letandes hittade en pulka till Moa. Jag hittade lite kläder åt Adrians lilla vän Emil, så kul att få titta på babykläder. Så smått det är. Det var meningen att Adrian och Moa skulle åka pulka men Adrian somnade i vagnen så blev inget åkande för honom idag.

Sen gick vi hem och Adrian åt mellis och efter det hämtade Andreas upp oss och vi åkte ut till växtriket. Där köpte jag mig två ljuslycktor, igentligen är det krukor men tyckte de blev mycket finare som ljuslycktor. När vi stod i kö så kom en stor j*vla rått och gick precis förbi kön där vi stod. Alla fick mer eller mindre panik, haha. Han var typ halvdöd då han tydligen ätit råttgift och lunkade sakta förbi oss. Så himla äkliga de är.

Efter växtriket åkte vi till babyproffsen där vi köpte en badstol till Adrian. Toppen bra, nu slipper jag få ont i ryggen när man badar honom. Sen var det så svårt att hålla i honom då han var sprattelmannen nr.1. Han satt jätte bra i den och tyckte det var jätte kul att bada i den. Så alla var nöjda och glada med den nya badstolen. :)

Nu njuter vi kvällen och jag är tröttis här hemma. Hoppas ni haft er en trevlig dag

 

Mina nya ljuslycktor som pryder pryder soffbordet, lyser så fint här hemma just nu.


Kommentarer
Denice- Hampus mamma

Fina ljuslyktor!

Älskar badstolen, Hampus är så nöjd i den, han sitter där och pular med sina badleksaker och jag sitter på toan och tittar på, bra uppfinning!



fyfasiken för råttor... uuuuuh!

2010-01-21 @ 22:50:22
URL: http://deniicen.blogg.se/
Malin

Jättesöta ljuslyktor! :)



Så ni hittade en badstol? Toppen att den funkar så bra. Passar sådan i alla badbaljor?

2010-01-22 @ 08:25:57
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Farmor

Tack för en utsökt middag. Det var trevligt att prata med er och busa med lilla adrian. Kram

2010-01-22 @ 09:48:32
Kristin

Och vart har du funnit dom?

2010-01-22 @ 10:06:51
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0