Äntligen fredag

Nu har vi pussat pappa Andreas hej då och önskat honom lycka till. Tror nästan jag ver mer nervös en honom och sovigt oroligt hela natten. Varje gång jag(Adrian) vaknat så har jag haft jätte svårt att somna om. Men känner mig pigg i alla fall och ser fram emot en dag tillsammans med Adrian. :) Vi ska snart sätta igång med disken här hemma då jag inte orkade igår kväll. Så det straffar sig nu :P Vi får se var dagen tar oss men ut på en promenad ska vi i alla fall, det är inte så kallt ute heller. Skönt det. Man har ju hållt sig inne nu när det vart så kallt, men nu är det slut på det. Måste börja röra på mig, beach 2010! :P

Hoppas ni får en bra fredag!

PUSS


Kommentarer
Malin

Klart jag vill att ni ska komma över, bara kul ju :) Ville bara varna för att jag ör lite snorig än :) Moa verkar dock vara bättre! Ja, jag tror också att det är samma vi åkt på nästan allihop! Knasigt. Då ses vi kl 13! Så skoj :) Kram!

2010-01-15 @ 08:41:46
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Malin

Jag vet inte rikttigt. Men kan nog ta reda på det. Men det skulle vara intressant iaf?

2010-01-15 @ 14:31:59
URL: http://familjenlilja.blogg.se/
Nadja

Sist var Angelina dålig från o till i typ 6 veckor men de var bara i några gånger från o till som hon var så här extremt lös som nu, och då hade hon aptit och sov inte lika mkt som hon gör nu..

2010-01-15 @ 14:58:11
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0