Äntligen fredag

Då har man precs försökt att truga i Adrian lite frukost. Han är just nu inne i en tråkig period då han bara vill äta mat eller välling. Gröt och smörgås går inte gärna ner. Men vi ger oss inte, haha. Fick i honom lite gröt och några små smörgåsbitar, men han är nog snart hungrig. Funderar på om han och jag ska slänga ihop oss lite snabbt och gå ner på stan en snabbis. Känner att jag vill förnya min garderob lite inför kvällen. Ikväll ska jag på middag hem till Mailn, ska bli jätte kul att träffas vi mammor utan våra små. Jag har köpt mig en flaska vin som jag ska gotta mig lite med också. Tror i alla fall på en supertrevlig middag då det inte kan bli annat med dessa tjejer.

Jaja, nu ska jag fortsätta här hemma och så får vi se om det blir en tur ner till stan. Men fy så tråkigt väder det är att gå ute i..

Hoppas ni får en bra fredag

PUSS


Kommentarer
Nadja

Jag hoppas att få sova en stund snart, väntar på att Angelina ska bli trött och sen hoppas jag med på en sväng på stan för att hitta något att ha på mig ;)

2010-01-29 @ 09:35:06
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0