Ännu en bra natt

Adrian sover så otrolig bra om nätterna. Så himla skönt och det gäller att passa på att njuta så länge det varar, sen kommer utvecklingsperioder och tänder och stör allting. :P Men han somnar vid 19 vaknar sen vid 5 för mat ocg somnar sen om till 7-8. Inatt vaknade han till vid 3 men då låg han tvärs över sängen så la honom som han ska ligga i sängen och han somnade om.

Nu ålar han omkring på golvet och jag sitter och små kollar på tv. Idag ska vi över till min mormor en sväng så det ska bli mysigt. Annars händer inte så mycket för oss om dagarna just nu.

Nej nu ska jag fixa lite frukost!


Kommentarer
Kristin

Den här veckan som komr tror jag att jag är borta på onsdagen, torsdagen ser bättre ut :)

2010-01-03 @ 15:05:33
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0