Tidiga lördag

Suck Adrian har blivit en piggelin på  morgonen igen, men vi skyller allt på fasen som han borde vara i nu?! Men en så länge ser jag inte så mycket skillnad på honom förutom att han börjat ta tummen och vakna tidigt på morgonen. Sen att han lär sig en massa nya saker hela tiden och det brukar ju komma efter en fas. jaja, än så länge är han sitt vanliga jag i stor! Men vänta du bara tänler nog många där ute nu;) Och ja jag väntar på att det ska bryta ut på riktigt och därför som jag än så länge njuter, även om inte om att gå upp tidigt. haha.

Idag ska vi gå ner på stan en sväng och sen blir det att storhandla. Annars får vi se var dagen tar oss. Nej nu ska jag hålla koll på min klätterapa till son som redan ramlat 2 ggr nu på morgonen. Många tårar blir det när man ska utforska världen, men envis är han och ger inte upp. :)


Kommentarer
Kristin

Och ändå är jag inte nöjd ;) Håller på med en snyggare till dig med ska bara ta bort texten i din header här någon dag om jag får?

2010-02-27 @ 12:00:42
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0