Svar ang. Gåstol

hej! visst har du en gåstol? vad är det för märke på den? har den hjul som alla är rörliga, eller är bakhjulen fasta? om bakhjulen är fasta, vad tycker du om den? är den smidig och lätt för barnet ändå att köra eller är det bäst med en sån som alla hjulen är rörliga? tack å hej :)

Svar:

Vår gåstol är i märket BOZZ och vi är jätte nöjda med den. Den kostar 799 på babysmart men vi köpte den på Barnens Hus när de hade en kampanj på den men minns inte vad den kostade då. Bakhjulen är fasta på den vi har och jag har aldrig tyckt att det vart ett problem för Adrian att ta sig fram för det. Hjulen rör sig lätt och är inte tungt för honom att ta sig fram vilken jag märkt på endel andra. Det kanske kan vara enklare för dem att röra sig fram i en då alla hjul är rörliga men som sagt Adrian har aldrig haft några problem med det. Det är roliga ljud och tycker gåstolen är jätte söt, det jag kan känna är lite dåligt på vår är att det inte går att reglera volymen på den. Men jag är jätte nöjd med den som vi har och rekomenderar den varmt. Hoppas du blev nöjd för svaret :)


Adrian 5 månader och precis fått gåstolen :)


Kommentarer
Denice- Hampus mamma

vi har också fasta bakhjul, de som har alla rörliga är för mycket rörelser har jag hört av andra. Bättre med fasta hjul därbak! Sen har vi gummi längs kanterna så den inte kan tippa åt något håll. Vi har ju en Graco "Gustav" :) Om personen läser kommentarerna så rekommenderar jag den. Kostar ca 699 på barnens hus :)

2010-02-07 @ 20:25:29
URL: http://deniicen.blogg.se/
Sara - Alicias mamma & gravid

Vilken sötnos!

2010-02-08 @ 06:40:18
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Sara

nej men så bra! då har jag blivit övertygad om att det är bra ändå med fasta bakhjul, då ska jag åka å köpa en sån idag! tror min lille kommer få mycket skoj med den åsså kanske man kan få armarna fria lite grann ;)

2010-02-08 @ 11:51:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0