Suck!

Då har jag städat hela hemmet ett toaletterna är kvar. Men skönt att ha det gjort. Adrian har lärt sig pincettgreppet och allt som kommer i hans väg ska in i munnen. Sennär jag höll på att städa så såg jag att det var helt blött på golvet vid balkongen. Ser då hur det droppar från taklisten där, så nu har vi två burkar som står och tar emot dropparna. Det kommer även snart en fastighetsskötare hit och ska titta på det. I helgen såg vi även hur det droppade vid listen vid takfönstret i köket. Får se vad de kommer göra åt saken.

Nu ska Adrian förhoppningsvis sova han har bara sovit 10 min idag. Och jag ska fortsätta städandet.


Kommentarer
Nadja

Hoppas att dom fixar de där med listerna idag, kan ju inte vara bra direkt!

2010-02-08 @ 13:56:41
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Nämen, gud så dåligt! Så blir det hos oss också, fast ovanför våra sovrumsfönster. När snön börjar smälta så rinner det längs med fönstren och droppar från ventilen. Irriterande!

2010-02-08 @ 14:20:36
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0