Snöiga söndag!

Vilket väder! Riktigt fint ute, MEN jag börjar bli riktigt trött på den här snön. Men blir ju bara jobbigt om man ska vara så negativ och det är ju riktigt vackert ute så man får försöka njuta i alla fall.

Vi har en jätte trevlig kväll igår med god mat, gott sällskap och melodifestivalen. Adrian vaknade inatt också och var ledsen men efter att vi stoppat om honom, klappat honom och dragit upp speldosan så sov han igen efter 5 min. Plutte!

Han sover nu sin första nap, i sin säng. Somnade själv där igen! Underbart hoppas vi kan göra detta till en ny rutin skulle vara jätte skönt. Jag har precis duschat och vi ska göra oss i ordning. Vi ska till Andreas farmor på lunch och innan det vill jag ut till tuna park och fynda lite. :)

Så nu blir det att sätta fart så man hinner lite innan Adde vaknar!

PUSS njut söndagen nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0