Semelmoff och massa kvällslek!

Fy vad all mig energi försvann egter middagen idag. Men man har ju en pigg, sprallig och glad son som inte accepterar att man är tröttis. Så bara att leka och busa på :) Så det har jag, Andreas och Adrian gjort, lekt i massor ikväll. Han tycker det är så roligt när vi smyger, gömmer och jagar varandra. Han blir helt överlyckligt, skrattar och kommer med världens härligaste glädjetjut. Det gör mig så otroligt lycktlig och varm att se vår fina kille så glad och lycklig.

Vi fick de mesta av våra ärenden gjorda idag bara gymkortet kvar nu. Vi tog även en filka med Pirre och Maria, det är ju fettisdagen så lite semelfik kunde vi ju bara inte missa. :) Mums mums, och Adrian trivdes med uppmärksamheten och att spana in allt folk omkring.

 
Adrian åt idag plockmat och det är någonting han älskar. Idag blev det potatis, morötter, ärtor, majs och frikadeller. Mums mums säger Adde. Det bästa av allt är ju att man får äta själv :)

 


Avslutar dagen med en bild på mina hjärtan♥


Kommentarer
Malin

Så söta bilder! :)



Bara att du hör av dig i veckan när du vill kika över, jag har inget planerat alls!

2010-02-16 @ 22:09:48
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0