Nu börjar det!

God morgon måndag och starten på ett nytt liv. Jag och Andreas har haft ganska mycket otur de senaste året gällande jobb, men nu tror jag att turen är på vår sida och framtiden välkomnar oss med glada öppna armar. Är så stolt över Andreas och han kommer bli världens bästa butikschef efter den här utbildningen♥

Klockan 7 ringde hans klockan imorse och då kunde jag inte jag somna om. Så låg och drog mig i sängen till fem i 8 då Adrian vaknade, då hade Andreas precis gått. Men det var skönt att ligga och dra sig och se på sverige finland matchen på tv. Go Sverige! :)

Idag är det ruskigt kallt ute, hela 22 MINUS! Helt galet. Så någon lång promenad blir det nog inte idag, men ner på stan ska vi i alla fall en sväng. Sen springer vi nog hem för att slippa kylan.

Annars får vi se om jag kan övertala hit min mamma och syster till senare:)

Hoppas ni har en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0