Måndag & dax för mammaträff igen

Då var det måndag och ny vecka igen. Sista veckan som Andreas är hemma innan han börjar skolan. Har lite måsten inför den här veckan som att gå ner till jobbet och fylla i för fortsatt mammaledighet och sen säga att jag ska jobba en månad i sommar. Sen ska jag skaffa träningskort det är dax att börja träna. Sen var det någe mer men det kommer jag inte ihåg just nu. Vi satt igår och planerade för min mammaledighet och jag jobbar en månad i sommar, sen så är jag ledig till sista september så börjar jobba i oktober igen. Känns tråkigt men någon gång måste vardagen komma tillbaka det är ju så. Men har en del tid att ta vara på med Adrian fortfarande.

Idag är det mammaträff hemma hos Hanna och Nils, ska bli skoj att träffa alla igen då det inte blev något förra veckan. Sen efter det ska vi åka och handla så det är min dag det.

Vad gör ni idag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0