Kärlek

Sitter ensam här hemma och saknar min stora kärlek Andreas. Tänk vad mycket man kan älska och vara med om på våra (snart)3,5 år tillsammans.


Första kvällen vi träffades och Andreas och Markus lurade i mig massa shots! Haha. Sen hände en massa saker och jag var inte alls intresserad av Andreas haha. Men han gav sig inte och lurade reda på mitt nummer och skrev till mig ofta. Men jag sparade aldrig nummret, tror ni han kände sig lagom dissad? Hihi. Sen fick han tag på min msn och vi började lite smått skriva där. Sen gick vi på en promenad i 3 timmar och pratade om ALLT. Dagen efter det bjöd han hem mig, han hade tänt 100 ljus och det var så fint. Tror ni jag föll då? ;) Sen efter den kvällen har det var jag och Andreas till 100% 16 sep är vår dag♥

 
I juli 07 reste vi till tunisien och den 22juli 07 förlovade oss i soluppgången i sahara öknen. En dag eller resa jag aldrig kommer att glömma♥


Samma dag som vi firade två underbara år tillsammans får vi det underbart glädjande plusset. Ett litet mirakel har flyttat in i min mage♥


23dec får vi veta att det är en liten pojke vi väntar. Förberedelserna är i full gång, en underbar tid.


Den 18 maj får vi äntligen efter en lång väntan hålla vår underbara Adrian i famnen för första gången. Vilken kärlek, går ej att beskriva.

Mycket har hänt och det har vart intensiva år med mycket kärlek och glädje. Ser fram emot många fler underbara år tillsammans. Vår famtid ser så otroligt ljus ut, är så glad över mig familj. Ni betyder allt för mig♥



Kommentarer
Malin

Jag ryser när jag läser det här, jättefint skrivet! :) Tänk så mycket man kan vara med om!



Såg du några bra filmer igår? :)



Visst är det du som har mammaträff nästa vecka? Jag kan bara på fredagen då, tyvärr. Men hoppas ju att alla ni andra också kan då! Kram

2010-02-25 @ 09:39:13
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0