Jag har blivit en os-nörd!

Då var man ensam hemma och njuter kvällen. Andreas åkte nyss iväg till sin vän nille för en filmkväll. Jag ska strax krypa ner i sängen och se på os innan jag somnar. Jag är helt inne i os, tokigt jag som aldrig brukar ha något intresse av sport annars. Bara jag som såg skidskytten igår och kände mig som en mycket stolt svensk då? haha

Adrian vaknade till för en stund sen och var jätte ledsen, han som aldrig vaknar?! Men jag gick in och gav honom en puss, stoppade om honom och drog upp speldosan och nu sover han igen. Lilla hjärtat, men det var mys att få ge honom en puss och dofta lite Adrian. Man behöver lite Addeenergi ibland. :)

Nej nu forstätta att se på os!

God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0