Ikväll smäller det :)

God morgon lördag. Vet ni vad det är för dag idag? Jo det är första delfinalen i melodifestivalen 2010! Riktigt roligt ska det bli, jag bara älskar melodifestivalen. :) Mikaela och Pontus kommer till oss för att se det och äta gott, så det kommer nog bli en jätte trevlig dag. idag har vi som vanligt ingenting inplanerat under dagen, jag funderar på att ta in vagnen och tvätta av den. Måste ta bilder på den för att sen lägga ut den på annons. Men vill vänta till snön är borta med att köpa nya vagnen och å får jag även vänta ett tag innan jag lägger ur vår vagn på annons. Här om dagen köpte jag en super snygg sittdyna till bugaboo bee så nu är det bara vagnen som saknas sen :P Ni ska få se bild på sittdynan sen när jag får hem den.

Vad ska ni göra idag?

Nej nu ska jag äta lite frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0