Gåstol och gåvagn är toppen!

Adrian har börjat tycka att det är jätte kul att gå med gåvagnen. Han behöver så klart lite hjälp av oss då det går lite vingligt imellanåt. Men det går bättre och bättre. :) Idag när Andreas och han gick med det så blev han jätte ledsen när de slutade. Men då fick han sitta i gåstolen och skjuta den framför sig, det gick lika bra och var lika roligt tydligen!

 

Vi ska strax äta lunch här hemma och sen ska jag hem till Veronica och gosa bebisEmil som blir en månad idag. Tror ni jag kommer vara någe bebissjuk när jag kommer hem då? haha. MYS kommer det blir :)


Kommentarer
Kristin

Ja det kankse jag kan göra, måste få ur vagnen ur bilen diag bara så jag komr någonstans ;)

2010-02-09 @ 11:37:27
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0