Fredag med hemliga planer ;)

Adrians nys gå upp tid är nu mera vid 7, han som var så duktig och sov till 8-9. Men det är skönt i alla fall då han sover från 19.30-7 utan att vakna. Han sitter nu och leker på golvet med en leksak där de tär fyra djur i luckor som man kan popa upp och sen fälla ner. Han älskar den och roligast är det att få djuren att försvinna. :)

Jag ska snart hoppa in i duschen och komma igång lite smått med dagen. Vad som händer senare idag får ni veta sen ;)

Sen hoppas jag verkligen att de skottar taket idag då det droppar på värre och värre. Igår kväll när vi såg på film så började det rinna för en stund på ett ställe. TRÖTT TRÖTT TRÖTT på det här nu.

Nej nu byta en stinkande blöja känner jag!



Kommentarer
Denice- Hampus mamma

Pelham filmen är jättebra!



Skönt att det börjar ordna upp sig med fuktskadorna, att de ska vara så svårt??



Jag är så nyfiken på vad ni ska göra ;)

2010-02-12 @ 09:29:11
URL: http://deniicen.blogg.se/
Nadja

VI ska kolla på ett hus i borsökna, kolla falkvägen 40 på hemnet =)

2010-02-12 @ 13:22:30
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Nadja

Ja visst ser den fin ut, dock är jag bombsäker på att de kommer stiga till 1,4 milj eller mer och då känns de lite saftigt.. vi vill lägga kanske 1,3 milj eftersom räntorna kommer att stiga snart och jag har ju inget jobb än ;-/

2010-02-12 @ 13:37:49
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0